....(( قلبي تاعبني ))..... بقلم د/عمر عبد الجواد قلبي يا ناس تاعبني و في هواه علي طول مغلبني قابلت صبية جميلة قولت لها عيوني من طلتك عليلة قالتلي روح يا شاطر بلاش تلاعبني ..... قلبي يا ناس تاعبني و انا يا ناس قليل الحيلة مع إني متربي و من عيلة في الحب بطب . بين يوم وليلة و خيالها طول الليل. يداعبني...... قلبي يا ناس تاعبني بيعشق كل الألوان السمرا جمالها فتان و البيضا قمر الزمان و انا يا ناس غلبان و سيرة الحب ترعبني ..... قلبي يا ناس تاعبني أروح من قلبي فين للحب مليان حنين بيدوب في يومين من همسة و لمسة و نظرة عين تعجبني..... قلبي يا ناس تاعبني قولوا يا ناس يرحمني بلاش في هواه يظلمني لجل يتهني عليه يتأني .....و يسمعني الأصول أساس معقول قبل ما نختار و نبني .... قلبي يا ناس تاعبني ★★★★★★★★★★ د/عمر عبد الجواد عبد العزيز